// Display order MOD
echo "<br /><b>Display Order <input type=\"text\" size=\"5\" name=\"display_order\" value=\"$display_order\"></b><br /><br />";
// End
// Display order MOD
echo "<br /><b>Display Order <input type=\"text\" size=\"5\" name=\"display_order\" value=\"$display_order\"></b><br /><br />";
// End
$result = $db->sql_query("SELECT sid, catid, aid, title, time, hometext, bodytext, comments, counter, topic, informant, notes, acomm, score, ratings FROM ".$prefix."_stories $qdb $querylang ORDER BY sid DESC limit $storynum");
vervang dit met:
Code:
$result = $db->sql_query("SELECT sid, catid, aid, title, time, hometext, bodytext, comments, counter, topic, informant, notes, acomm, score, ratings, display_order FROM ".$prefix."_stories $qdb $querylang ORDER BY display_order DESC,sid DESC limit $storynum");
Vindt:
Code:
$ratings = intval($row['ratings']);
voeg hierNA aan toe:
Code:
$display_order = intval($row['display_order']);
Open root/admin.php
Vindt onder function adminMain:
Code:
$result6 = $db->sql_query("SELECT sid, aid, title, time, topic, informant, alanguage FROM ".$prefix."_stories $queryalang ORDER BY time DESC LIMIT 0,20");
vervang dit met:
Code:
$result6 = $db->sql_query("SELECT sid, aid, title, time, topic, informant, alanguage, display_order FROM ".$prefix."_stories $queryalang ORDER BY display_order DESC, time DESC LIMIT 0,20");
De werking is als volgt:
Alle nieuwe nieuwsberichten krijgen de display order waarde van 0. Wil je een artikel bovenaan hebben verander dit dan naar 1. Moet een ander artikel daarboven komen te staan dan wordt dit 2. Voorbeeld
Last edited by BlueLion on Thu 13 Jul 2006 7:55; edited 2 times in total
Proxis Gevorderd
Posted:
Sun 06 Feb 2005 3:26
Fantastisch werk BlueLion!
Roos Junior Support
Posted:
Sun 06 Feb 2005 3:43
Poeh, dat ziet er ingewikkeld uit! Ik zal het eens gaan proberen...
BlueLion Administrator
Posted:
Sun 06 Feb 2005 3:49
Maar speciaal voor jouw hier geplaatst
BL
Roos Junior Support
Posted:
Sun 06 Feb 2005 7:19
Hoe voer ik stap 1 uit?
Gebruik de volgende query via je phpmyadmin om de database tabel nuke stories aan te passen:
Code:
Quote:
ALTER TABLE `nuke_stories` ADD `display_order` SMALLINT;
phpMyAdmin is geopend, maar dan? Kiezen voor "Query opbouwen" neem ik aan? En daarna?
BlueLion Administrator
Posted:
Sun 06 Feb 2005 7:32
Nee, kies voor tab SQL. Dan de query plaatsen en kiezen voor start.
Let op: Maak een backup!
BL
tobyleurs Beginner
Posted:
Fri 07 Jul 2006 2:00
Nu al 3 keer helemaal opnieuw begonnen hiermee, maar het lijkt me gewoon niet te lukken. Toch zou ik dat wel graag willen. Kan iemand me helpen? Of nog beter iemand die handig is zou die het even voor me willen doen, mijn dank zou groot zijn.
chaos210 Gevorderd
Posted:
Fri 07 Jul 2006 2:47
Hoe kan je eigenlijk een nieuws bericht compleet verwijderen?
BlueLion Administrator
Posted:
Fri 07 Jul 2006 2:52
chaos210 wrote:
Hoe kan je eigenlijk een nieuws bericht compleet verwijderen?
Via je admin hoofd scherm, onderaan. En, als ingelogt als admin, er staat een verwijder link rechts in het block bij het lezen van het nieuws. Onder Poll/Survey en rating.
BL
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken: Forum Zoek Functie Aanbevolen PHP-Nuke versie: PHP-Nuke 7.6pl3.1! Aanbevolen Security AddOn: Nuke Sentinel™
BlueLion Administrator
Posted:
Fri 07 Jul 2006 2:54
tobyleurs wrote:
Nu al 3 keer helemaal opnieuw begonnen hiermee, maar het lijkt me gewoon niet te lukken. Toch zou ik dat wel graag willen. Kan iemand me helpen? Of nog beter iemand die handig is zou die het even voor me willen doen, mijn dank zou groot zijn.
Bij code wijzigingen moet je bij bovenstaande wijzigingen dit:
nt color="#000000"><?php
weglaten.
Waar heb je precies problemen mee?
BL
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken: Forum Zoek Functie Aanbevolen PHP-Nuke versie: PHP-Nuke 7.6pl3.1! Aanbevolen Security AddOn: Nuke Sentinel™
tobyleurs Beginner
Posted:
Fri 07 Jul 2006 23:19
Als ik nu een verhaal wil toevoegen krijg ik een wit scherm.
Bovendien kon ik deze regel niet vinden in het betreffende bestand
nee dat color en php gedoe heb ik niet toegevoegd. Iemand een idee?
Kan niemand me even zijn bestandjes mailen? Is toch bij iedere site hetzelfde toch?
tobyleurs Beginner
Posted:
Sun 16 Jul 2006 1:55
Sorry, denk net, waarom geen reply's en zie dan pas dat mijn bericht behoorlijk wazig is. De 1 na laatste regel kan ik bij mijn eigen ding niet vinden en helaas werkt het gewoon niet. Zou iemand me ff zijn bestanden kunnen sturen. (heb je natuurlijk mijn emailadres voor nodig. dat is toby_leurs (kringelding) hotm..(jeweet wel)
Alvast bedankt
tobyleurs Beginner
Posted:
Thu 03 Aug 2006 1:32
niemand die het wil sturen?
BlueLion Administrator
Posted:
Thu 03 Aug 2006 2:23
Welke bestandjes?
Met of zonder de aanpassingen?
Heel eerlijk, die Display MOD heb ik hier in februari 2005 geplaatst en zelf nooit op een productie site gehad. Alleen lokaal dus. Aangezien ik heel veel test, zijn mijn bestanden dus zeker niet gelijk aan die van een ander. Bovendien kunnen anderen ook wijzigingen in hun bestanden hebben doorgevoerd.
Heb je de wijziging in de DB wel gedaan?
Klopt alles wat je vervangt ook met bovenstaand?
Als je in je config.php display_errors wijzigt naar TRUE, krijg je dan een foutmelding in je scherm?
BL
tobyleurs Beginner
Posted:
Thu 03 Aug 2006 16:59
Moet eerlijk zeggen dat ik de bestandjes alweer vanuit backup heb teruggezet en dus niet meer de display errors kan zien. Moet ook eerlijk bekennen dat ik van een van de laatste toe te voegen regels de locatie niet kon vinden en dus niet gedaan heb, Mysql toevoegen was wel perfect gelukt. Als ik binnekort tijd heb zal ik het misschien nog eens proberen. Het gaat er mij voornamelijk om dat ik de mogelijkheid heb om 1 verhaal helemaal bovenaan te laten staan. Hier komt namelijk het programma voor het komend weekend van onze club. (ja dit kan ook met center blocks, alleen is de opmaak van dit blok dan een heel gedoe en aangezie ik dat zoveel mogelijk aan wat andere admins overlaat die niet zo handig zijn, zou het met een nieuwsblok een stuk makkelijker zijn, omdat FCK-editor geinstalleerd heb.)
Nu ik dit type vraag ik me af of het door die editor misschien niet kan werken...??
Ik ben ooit eerder aan die bestandjes geweest om te wijzigen, dus zijn er misschien ook andere mensen die hier nog niet aan zijn geweest behale deze toevoeging? (hooguit protector zou deze bestandjes hebben kunnen gewijzigd.)
(edit)bestandjes met de wijzigingen en werkend bevonden dus.. (las dat ik hier geen antwoord op had gegeven)
Donaties
Adverteren
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum