| Author |
Message |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Wed 07 Oct 2009 0:34 |
|
Hey mensen, ik ben nu aardig goed geworden met RavenNuke en ik heb dan ook een eigen versie gemaakt die helemaal is afgesteld op voetbalwebsites of voor andere sporten.
Als je naar www.vvmonnickendam.nl gaat kun je zien wat de voordelen zijn. Er zit een simpel gastenboek in en je kunt artikelen insturen. Voor elk artikel kun je een onderwerp kiezen en voor welk team het bedoelt is. Maak je bijvoorbeeld een verslag voor de Dames 1 dan selecteer je: "Verslagen" en "Dames 1". Alle teampagina's zitten aangesloten op een zogenaamde voetbalmodule. Dus van elk team dat geregistreerd staat kan automatisch info worden opgehaald van de KNVB. Ook het submenu is een uniek onderdeel van mijn versie. Die staat nu afgesteld op de teampagina's. Elke catagorie heeft een eigen submenu, maar dit kan ook voor andere modules of artikelen gedaan worden door simpelweg te klikken. Hiervoor heb ik een aantal modules drastisch moeten aanpassen.
Een aantal updates die nog gaan plaatsvinden (en waar ik nu mee bezig ben) zijn de integratie van AJAX en de mogelijkheid om per module een javascriptgedeelte te maken (om zo AJAX per module te laten werken)
Ik heb alleen 1 vraag. Mag ik hiervan een eigen versie maken? Kom ik zo in de knoop met copyright of iets? Ik wilde het namelijk graag iets van SportNuke ofzo noemen |
_________________ De bal is rond... |
|
|
 |
zeromechanic
Administrator

|
Posted:
Wed 07 Oct 2009 5:09 |
|
| redroest wrote: |
Ik heb alleen 1 vraag. Mag ik hiervan een eigen versie maken? Kom ik zo in de knoop met copyright of iets? Ik wilde het namelijk graag iets van SportNuke ofzo noemen |
Het lijkt mij geen probleem om dit te doen.
MITS je de originele copyrights in tact laat.
En daarmee bedoel ik de copyrights van Burzi en RavenNuke.
Voor RavenNuke, stel je vraag eens aan Raven, site admin RavneNuke.
Vraag hem toestemming om dit te doen.
Wat jezelf gemaakt hebt, dan hoeft het natuurlijk niet hahaha.
Bekijk ook de GPL license eens van RavenNuke, daarin staat een heleboel omschreven wat wel en niet mag en of wat je moet. |
_________________ http://www.proj3ct-cms.nl |
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Wed 07 Oct 2009 5:20 |
|
Wat vind jij trouwens van die website Zero? Dat voetbalsysteem is goed geïntegreerd vind je niet ? Ik heb er vrij lang aan gezeten, maar als je interesse hebt mail ik je wel een aantal dingen waaronder het gastenboek en het dropdownmenu die afgestemd is op de modules |
|
|
 |
Ice_baby_Ice
Moderator

|
Posted:
Wed 14 Oct 2009 0:02 |
|
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Wed 14 Oct 2009 0:42 |
|
Dat staat er wel degelijk bij hoor! kijk maar goed |
|
|
 |
nedkelly
Elite Support

|
Posted:
Wed 14 Oct 2009 2:39 |
|
Witte tekst op een bijna witte achtergrond  |
|
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Wed 14 Oct 2009 2:55 |
|
Hmm ik zie nu dat dat niet de bedoeling is Het is de bedoeling dat het in die groene balk daarboven staat. Lekker slordig |
|
|
 |
Ice_baby_Ice
Moderator

|
Posted:
Wed 14 Oct 2009 4:39 |
|
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Wed 14 Oct 2009 6:32 |
|
Nee de tekst hoort wit te zijn hoor. Ik heb die layout zelf gemaakt, maar ik heb de footer() verkeerd geplaatst denk ik |
|
|
 |
Ice_baby_Ice
Moderator

|
Posted:
Thu 15 Oct 2009 0:10 |
|
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Thu 15 Oct 2009 0:16 |
|
Bedankt. Er heeft ook veel tijd in gezeten. Ik probeer die website te blijven verbeteren en ik merk ook dat steeds meer mensen de website bezoeken. Ik maak nu zelfs ook een klein beetje inkomsten met de banners die op de website staan. Mijn plan is om nog een soort betaalsysteempje daaraan vast te plakken ofzo |
|
|
 |
welrob
Elite Support

|
Posted:
Fri 16 Oct 2009 1:58 |
|
Dat is ook goed te zien redroest, het is met veel liefde gemaakt als ik het zo mag zeggen, en dat is zeker te zien.
Top gedaan!!! |
_________________ Te Lezen: Forum Regels Te Gebruiken:Forum Zoeken |
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Tue 05 Jan 2010 4:29 |
|
Inmiddels heb ik de Gallery2 module vervangen. Ik vind hem niet mooi en te ingewikkeld voor mijn klanten dus besloot ik mijn eigen fotoalbum te maken. Hij is nu bijna helemaal klaar en er zitten zelfs een aantal addons op. Zo kan je de teampagina's van elke voetbalmodule voorzien van teamfoto's die zijn aangemaakt in een speciaal album van het fotoalbum. Het groepensysteem van mijn website is ook helemaal aangepast. Nu is het mogelijk voor elk team een beheerder (trainer of leider) te selecteren. Die kunnen op hun beurt andere leden rechten geven om een teampagina te bezoeken. Het werkt ongeveer zoals het groepensysteem op hyves.nl. Er is een teampagina (hyve) en de beheerder kan leden het recht geven deze te bezoeken. Eenmaal lid kan dit lid informatie zien zoals een opstelling of iets in die zin. Ook is het mogelijk voor leden om reacties te plaatsen (dmv het bestaande reactiesysteem) zodat een duidelijke communicatie tussen trainer en team mogelijk word. |
|
|
 |
redroest
Gevorderd

|
Posted:
Mon 11 Jan 2010 9:22 |
|
Hey mensen mijn fotoalbum module is klaar!! Het is een volledig op zichzelfstaand album waarbij je foto's eenvoudig kunt uploaden. Het maakt automatisch thumbnails aan en de weergave in het publieke gedeelte gebeurd deels door het geïntegreerde lightbox fotoalbum. Met klik op de knop worden de mappen gesynchroniseerd met de database waardoor dode links niet voorkomen. Ook is het mogelijk om oneindig veel mappen/albums aan te maken.
Natuurlijk moet er ook nog het nodige getweakt worden, maar het systeem werkt volledig! In mijn versie van het album heb ik de voetbalmodule addon alvast geinstalleerd waardoor op de teampagina's een foto van elk team te zien is.
Hieronder kun je het album vinden. Kijk dan meteen ook even naar de teampagina's zodat je een indruk kan krijgen van het geheel. Binnenkort bied ik mijn versie ter download aan waarin het fotoalbum en de voetbalnuke addon zijn geïntegreerd. |
|
|
 |
Ice_baby_Ice
Moderator

|
Posted:
Mon 11 Jan 2010 20:15 |
|
volledig op zich zelf staand.... bedoel je daar mee dat hij ook los van PHPnuke te gebruiken is?
Maar mooi gedaan. Ik heb meer verstand van design en vind PHP best moeilijk te doorgronden. Dus dat maakt het alleen maar knapper dat je dit voor elkaar hebt gekregen.
Ik stoei wel vaker met PHP en probeer er dan met Zero uit te komen. Maar die moet nogal eens zuchten en heel veel uitleggen voor dat ik maar een klein beetje begrijp wat er gebeurd
Groet
Wim |
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken: Forum Zoek Functie
Kijk ook eens op de site Proj3ct-cms het nieuwe CMS voor proffesionals |
|
|
 |
|
|