ik kwam er achter dat me theme al best verouderd was.
dus baf wit
nou las ik dat hier wel meer mensen er last van hebben. maar die verwees naar een gebruiksaanwijzing om het te ressetten
een trucje wat ik al best lang ken ik onderhoud tegenwoordig de site meer in de data base dan op de site zelf.
maar ik dacht theme.php en tables.php van een andere theme pakken even de map aan passen klaar ze leken best wel op elkaar baf stuk me design
nou is het niet zo dat me design helemaal wit word.
maar ik heb maar enkeld een header footer en een menu de centers en richts vallen weg wat ik ook doe.
wie kan me even verder helpen me design stamt al uit 2004 ofzo toen we de site zijn gestart en staat als logo van het geheel.
maristo Senior Support
Posted:
Sat 20 Sep 2008 16:40
Als jezelf e.e.a. wil aanpassen is dat niet echt moeilijk maar vergt wel wat tijd en
geduld. Ik personaliseer mijn thema's altijd zelf Zomaar stukken knippen en plakken werkt zoals je gemerkt hebt niet.
Op mijn website leg ik uit hoe je een DeepBlue thema kan aanpassen naar een "eigen thema".
_________________ Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Ik kan toch niet iedereen helpen, zegt menigeen die niemand helpt.
Donaties
Adverteren
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum