Ik heb het volgende prob met de boven genoemde link het block werkt wel maar de fout melding blijft terug komen nu weet ik wel dat het met de taal te maken heeft maar ja hoe krijg ik het weg ???
Code:
Warning: get_lang(modules/Nuke-Cast/language/lang-dutch.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/omeh/domains/radioomega.nl/public_html/PHPNuke/html/mainfile.php on line 200
Warning: get_lang(): Failed opening 'modules/Nuke-Cast/language/lang-dutch.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/omeh/domains/radioomega.nl/public_html/PHPNuke/html/mainfile.php on line 200
Ik ben op dit moment nog een beginner wat phpnuke betreft maar met een beet je goede uitleg zal het wel lukken om dit weg je krijg
BlueLion Administrator
Posted:
Wed 23 Feb 2005 2:47
Er is geen lang-dutch bestand aanwezig in de map language. Een snelle oplossing is op het engels taal bestand te kopieëren en de hernoemen naar lang-dutch.php. Dan is het probleem opgelost. Wanneer je dan wat tijd over hebt, je hebt ook tijd om PHP-Nuke te installeren , dan vertaal je dat bestand gelijk
BL
DjEmiel Beginner
Posted:
Wed 23 Feb 2005 5:26
Zo dat is ook weer uit beeld bedankt voor je oplossing
Maar het laaste wat bedoel je daar meer en of hoe doe ik dat
Quote:
Wanneer je dan wat tijd over hebt, je hebt ook tijd om PHP-Nuke te installeren , dan vertaal je dat bestand gelijk
Je kan zelf het taalbestand vertalen naar het nederlands door het php bestand te openen met bv Kladblok of Wordpad. Daar zul je regels als dit zien:
Code:
define("_tekst","Tekst");
_tekst wordt hier gedefinieerd en in PHP-Nuke vervangen door Tekst als dit taalbestand geselecteerd is d.m.v. de taalvoorkeur in je Admin Panel.
Nu je het engelse taalbestand lang-english.php hernoemt heb naar lang-dutch.php is alles nog in het engels.
Vervang dus de engelse tekst met de nederlandse: Maak een vertaling!
BL
Donaties
Adverteren
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum