| Author |
Message |
BellaChiCa
Gevorderd

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 7:59 |
|
Kan iemand mij helpen?
Ik heb al heel lang een menu die correct werkt gehad, tot ik mn site heb verhuisd naar een andere server... nu werkt mijn menu wel maar kan ik maar 2 categorieën toevoegen, de anderen worden gewoon weg "niet afgebeeld" en verwijderd.. Heb het zelfs geprobeerd door tabellen handmatig toe te voegen (SQL) maar tevergeefs, niets lukt..
Nuke: versie 7.6
Site: marocside.be
MVG |
|
|
|
 |
welrob
Helper

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 9:45 |
|
Probleem ken ik.
Je gebruikt denk ik deze sommaire_parametrable_v3.0b1
Haal je tabellen uit je db van sommaire en install versie sommaire_parametrable_v211
Dan is je probleem opgelost
het heeft denk ik te maken met de php en sql versie van je host, mijn host draait op de laatste versie's en ook ik had dat probleem maar versie 211 is zo goed als hetzelfde als de 3 dus mag geen probleem zijn.
Versie 211 staat hier op de site als download als ik het goed heb. |
_________________ Te Lezen: Forum Regels Te Gebruiken:Forum Zoeken |
|
|
 |
BellaChiCa
Gevorderd

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 19:56 |
|
Versie 211 is ook goed, maar hetgeen me stoort is dat de menu stijl helemaal anders is, nl. dat de links niet zoals hier en zoals op mijn site onder elkaar komen te staan (je moet eerst op de hoofdcategorie klikken dan krijg je de lijst)
Bedankt voor uw hulp..
MVG |
|
|
|
 |
welrob
Helper

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 20:18 |
|
dat kun je uit zetten door het winkje weg te halen voor uitklap menu gelijk onder de categorie naam maar dan rechts, in de admin van het menu, dan is het menu net als hier. |
|
|
 |
BellaChiCa
Gevorderd

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 20:27 |
|
Oké, heb het inderdaad ontdekt. Het is me gelukt.. Alleen kan ik ook hier een niet te lange menu maken (ook hier verwijderd ie het dan automatisch). Heb het daarom maar in 2 gesplitst tot ik een oplossing vind (je kan het zien op marocside.be)
Bedankt welrob! |
|
|
|
 |
welrob
Helper

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 20:34 |
|
Als je naar je module admin gaat dan zie je voor sommige modules [ · ] dit staan. Dat is dus dit [ · ] duidt een module aan die niet wordt weergegeven in het modulesblok.
Door op bewerken te drukken van die module kun je zichtbaar in module blok aan zetten dit heeft in sommige gevallen invloed op het sonmaire menu.
Er zit geen max aan dus dat mag helemaal geen probleem zijn. |
|
|
 |
welrob
Helper

|
Posted:
Sun 28 Jun 2009 20:39 |
|
Ben even wezen kijken naar je site, en ziet er heel netjes uit lekker duidelijk en goed overzichtelijk.
Helemaal TOP  |
|
|
 |
zeromechanic
Administrator

|
Posted:
Mon 29 Jun 2009 6:01 |
|
|
|
 |
BellaChiCa
Gevorderd

|
Posted:
Mon 29 Jun 2009 6:27 |
|
Thanks welrob.. Het lukt me niet echt (en ze zijn wel actief), maar zal het dan maar zo laten.. is ook goed
@ Zeromechanic: heb normaal gezien nergens de copyrights van weggehaald.. |
|
|
|
 |
|
|