PHP Web Host - Quality Web Hosting For All PHP Applications
  Inloggen or Registreer
 • Startpagina • Nieuwe download • Je instellingen • Forums • 
Navigation
 Home
· Search
· Recommend Us
· Feedback
· Top 10
· Web Links
· Statistics
 News
· Topics
· Stories Archive
· Submit News
 Members
· Your Account
· Private Messages
· Members List
 Downloads
· Downloads
· Most popular
 Forum
· Forums
· Forum Search
· Forum FAQ
· Forum Rules
 Documentation
 Site Info
· Legal Notices
· Disclaimer
· Privacy
· Terms of Use

Languages
Kies interface taal:

Dutch English

Sentinel
· 74.81.68.*
· 67.23.235.*
· 121.242.23.*
· 78.159.108.*
· 82.77.217.*
· 87.193.48.*
· 85.214.84.*
· 99.7.55.*
· 66.241.102.*
· 64.120.233.*

NukeSentinel(tm)

Caught by Sentinel
You have been warned!
We have caught 3133 shameful hackers.

NukeSentinel(tm)

Kalender
<< september 2010 >>

z m d w d v z
      1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930   

PHP-Nuke Nederland: Forums

View next topic
View previous topic
Post new topic   Reply to topic
Author Message
dirkblok
Beginner
Beginner

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 4:46 Reply with quote Back to top

Mijn vraag is denk ik vrij simpel op te lossen maar ik heb al lopen zoeken en kon het niet vinden.
Ik heb phpnuke 7.6 hier van de site gedownload maar als iemand een link toevoegd moet ik hem keuren voordat hij het doet.

Hoe kan ik dit uitschaken?

Ik heb nog een andere vraag:
Als mensen links toevoegen zie ik bij wachtende links maximaal 2 staan op het admin panel, terwijl er iets van 12 toegevoegd zijn zonder keuring.
Als ik dan op wachtende links druk dan zie ik er ook maar 2 staan en zijn de laatste 10 spoorloos verdwenen...

Is er een manier om dit op te lossen?

m.v.g. Dirk
View user's profile Send private message
welrob
Elite Support
Elite Support

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 5:33 Reply with quote Back to top

Dat is niet uit te schakelen zit std in nuke dat als mensen een weblink plaatsen je hem als admin eerst moet goedkeuren.
Misschien dat er een work arround is hier voor maar dat zou je even met google moeten opzoeken.

dat er maar 2 weblinks in je db blijven staan als er meer zijn gegeven dat een fout ik denk in je db. Zet in je config.php $display_errors = false; eens op true en maak dan als gebruiker eens 4 weblinks aan dan zou je een fout melding moeten krijgen. Schrijf of copy die fout eens hier dan kunnen we zien wat er fout gaat.

Beginner
Beginner

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 16:45 Reply with quote Back to top

Zou het iets kunnen zijn dat als de naam van het bestand of iets anders hetzelfde is dat de link automatisch niet word toegevoegd?

ik zie verder geen errors..
welrob
Elite Support
Elite Support

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 16:57 Reply with quote Back to top

Ja dat zou heel goed mogelijk zijn, maar ook dat kun je zelf uitproberen toch.
Waar hij naar zou kunnen kijken is zelfde url dat lijkt me ook wenselijk denk ik.

Dus als je zelf 4 weblinks plaatst dan zie je ze weg gewoon staan bij wachtende weblinks?

p.s. Ik had het best voor je willen uitproberen maar ik gebruik niet de std weblink module op mijn site's.

Beginner
Beginner

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 17:06 Reply with quote Back to top

Oh. Welke gebruik jij dan?
welrob
Elite Support
Elite Support

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 17:29 Reply with quote Back to top

Ik gebruik RP-Web_Links 2.0Nuke7.6 met net iets meer instellingen als de std zoals afbeelding bij de link, en wat leuke opmaak dingen en een scroll block geheel instelbaar.

je kan hem HIER bekijken.

Moderator
Moderator

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 19:45 Reply with quote Back to top

Het is niet verstandig de admin controle uit te zetten. Er zijn genoeg kwaadwillenden die links plaatsen welke niet echt geschikt zijn om op je site te zetten en welke vaak een virus of hackpoging voor je site bevatten.

Laat daarom altijd je controle aanstaan. Ik ontvang regelmatig links naar P*rn* sites en links naar hele vreemde sites met vreemde namen e.d. Die kan ik dan mooi verwijderen.

Het zit er niet voor niks in die functie Wink Jan en alleman kunnen links toevoegen en jij weet niet wat er dan op de site gezet word. Lijkt me niet erg handig.

Wim.

Kijk ook eens op de site Proj3ct-cms het nieuwe CMS voor proffesionals
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
welrob
Elite Support
Elite Support

PostPosted: Thu 25 Jun 2009 20:00 Reply with quote Back to top

Hoi daar heb je op zich natuurlijk helemaal gelijk in, maar ik denk dat je het ook anders kan zien.

Als je weblinks toevoegen alleen voor leden kan zetten en vrijgeven door admin uit, scheelt dat veel werk zeker als je bv een site wil met veel links.
En ik denk dat we het daar over hebben, gezien hij soms wel 12 of meer links moet goed keuren.

Heb je dan een gebruiker die p()rn() plaatst geef je die een ban.

misschien iets voor ravennuke om dat op te nemen in de extra config van de weblink module de l_config.php Wink

Moderator
Moderator

PostPosted: Fri 26 Jun 2009 16:06 Reply with quote Back to top

Heb jij ook weer gelijk in. Maar ik heb het ook voor alleen leden toegankelijk gemaakt. Maar men registreert zich dan gewoon om vervolgens de links alsnog te plaatsen. Dus schiet je daar weinig mee op. Ik geef de IP van de plaatser gelijk een ban, dat natuurlijk wel. Maar het blijft toch een probleem(pje)

Ik heb captcha aangezet (raven) en dat weerhoud een aantal om te registreren en dat scheelt weer wat. Maar helemaal uitsluiten zal toch niet lukken denk ik.

Wim

Kijk ook eens op de site Proj3ct-cms het nieuwe CMS voor proffesionals
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
welrob
Elite Support
Elite Support

PostPosted: Fri 26 Jun 2009 23:04 Reply with quote Back to top

Op de site's waar ik last had van spam in de weblink module heb ik captcha aangezet in de weblnk module zelf dan hebben bot's geen kans meer om te plaatsen (raven) zie rnconfig.php.

Dit heb ik op het forum ook gedaan met een mod die kijkt of er na ingeven van het onderwerp een muis klik komt in het tekst veld.
Daar een bot geen muis klik maakt maar een tab gebruikt en zonder die muisklik gooit hij het bericht weg na de melding klik met uw muis in het tekst veld.
En daardoor kan het forum door iedereen gebruikt worden zonder spam en dat werkt al meer als een jaar prima!

Post new topic   Reply to topic

View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum