Hallo als ik op mijn forum op iemand zijn post de quote knop in druk dan krijg ik de volgende code.
niet [quote= zijn maar [quote] dan werkt hij wel.
waar moet ik dit aanpassen heb ik de database zitten zoeken maar kan hem niet vinden.
BlueLion Administrator
Posted:
Fri 16 May 2008 7:33
Misschien moet je jouw vragen is duidelijker opschrijven!
BL
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken: Forum Zoek Functie Aanbevolen PHP-Nuke versie: PHP-Nuke 7.6pl3.1! Aanbevolen Security AddOn: Nuke Sentinel™
Fibre Gevorderd
Posted:
Fri 16 May 2008 7:52
Als ik op mijn forum een post reply doe en dan de quote knop gebruik dan gaat de post fout.
Dan zie ik geen quote maar gewoon de tekst met quote ervoor dus de code
zo [quote=dit isn mijn bericht [/quote]
Als ik heb handmatig verander in [ quote ]dit is mijn bericht[/quote] gaat het wel goed waar kan ik die code veranderen zodat het standaard [quote] is.
Sorry als ik het onduiderlijk uitleg.
Eboards Gevorderd
Posted:
Sat 09 Aug 2008 10:59
Dit is, denk ik, hetzelfde probleem als in de topic "quote wordt niet goed weergegeven".
Het is een dikwijls voorkomend probleem, alleen heb ik er tot nu toe ook nog geen oplossing voor gevonden.
Ik heb eens "HTML aan" uitgeschakeld en sindsdien was het wel opgelost in het forum zelf, maar in de private messages is de fout er nog steeds. Nochtans vind ik het raar dat dat met die HTML er iets mee te maken zou hebben.
welrob Helper
Posted:
Sat 09 Aug 2008 18:25
Geef even een link naar je site dan kan ik eens kijken wat er mis gaat.
Hmmm is een vraag van 15 Mei, die zal inmiddels niet echt meer lopen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum