Ik heb NSN_GR_Downloads_750_103pl2 op mij phpnuke site gezet alles gaat goed allen nu zie ik als ik in het admin menu op downloads druk elke keer voor een optie een _ weet iemand hoe ik dat kan oplossen.
Posted:
Thu 12 Jun 2008 18:43
Dit zit hem in je taal bestand van nsn je mist de lang_dutch.php als je de van lang-english.php een copy maakt naar je buro blad en dan even de naam van het bestand aanpast naar lang-dutch.php en terug zet in de dir waar ook het engelse bestand staat moet het opgelost zijn.
Wel het taal bestand van nsn pakken he staat ergens in de dir onder modules dan de dir van nsn en daar dan language.
Helemaal top het werkt perfect heb ik nog 1 vraagje.
Ik heb dus NSN Downloads en Groups geinstaleerd alles werkt goed maar nu kan ik geen blokken meer toevoegen als ik een block aanmaak via blok menu en zeg links op pagina en klik op save gebeurd er niets iemand een idee?
Donaties
Adverteren
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum