Ik had graag gehad dat mijn gebruikers op de een of andere toegang hadden tot een welbepaalde map.
Deze map zou enkel toegankelijk mogen zijn door hen (en natuurlijk de administrators).
Is er een manier om dit te doen? Of bestaat er een module hiervoor?
Dus login userAB12 heeft toegang tot map /modules/folder/userAB12;
login userCD34 heeft toegang tot map /modules/folder/userCD34;
...
Thanks!
zeromechanic Administrator
Posted:
Fri 14 Mar 2008 6:50
wat is hier dan de bedoeling van.
Houd er rekening mee dat als je zoe iets maakt, je een potentieel beveiligings probleem gaat creeeren.
Programma's zoals Menalto Gallery doet dit ook.
Voer iedere gebruiker een map waar in zij hun foto's kwijt kunnen.
Dus het is wel mogelijk.
Alleen heb ik dit binnen phpnuke nog niet gezien.
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken
Waarom zou je dit willen? Is er iets zo belangrijk dat je hun jouw webruimte laat gebruiken?
Los van bovenstaand, dit kan natuurlijk. Gebruik hier alleen dan wel een authenticatie voor. Zoek eens op .htaccess.
BL
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken: Forum Zoek Functie Aanbevolen PHP-Nuke versie: PHP-Nuke 7.6pl3.1! Aanbevolen Security AddOn: Nuke Sentinel™
brononi Gevorderd
Posted:
Tue 18 Mar 2008 4:54
Is meer naar klanten toe.
- Dan kan je bv daar werkbonnen, facturen, documentatiebestanden van hun configuratie... plaatsen. Zo kunnen ze steeds online hun zaken raadplegen zonder ons steeds te moeten contacteren.
- Aan de andere kant zat ik aan een eventuele upload te denken voor als zij een bestand naar ons moeten sturen (over deze optie ben ik nog niet uit, ben niet zeker dat het echt moet).
Dus is in de eerste fase zou het misschien enkel 'lezen' moeten zijn. Maar ze zouden enkel in hun folder mogen kunnen kijken...
Kan je .htaccess koppelen aan de gebruikers van phpnuke?
Donaties
Adverteren
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum