Ik gebruik na wat tips php nuke 7.6. En gelukig hij draait..
Ik heb een berichtenbalk der op gegooit. vervolgens geinstaleert. Hij staat op de pagina als blok voor in het midden. hij is zichtbaar en lijkt of hij werkt. Ik klik op bericht zenden. hij opent een popup ik type een bericht in en er word gemeld dat het bericht is verzonden en is geplaats. maar als ik op f5 druk van men site dan staat er nog steeds GEEN BERICHTEN in de berichtenbalk terwijl ik wel een schrijf?? Wie iemand weet hier iets van??
Posted:
Tue 22 Jan 2008 4:42
Beste,
Allereerst staat je censuur van de berichtenbalk erg scherp want bijna elk woord wat ik wilde posten wordt gezien als een scheldwoord.
Ik ken deze berichtenbalk niet maar het lijkt of hij de gegevens niet opslaat in de database. Zat er een install bij of een readme file waarin wordt aangegeven een tabel voor deze berichtenbalk aan te maken. Gelijk een shoutbox moet hij de ingediende berichten opslaan in de database om ze vervolgens te laten zien in je balk.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum