| Author |
Message |
tursiops
Beginner

|
Posted:
Sun 30 Dec 2007 2:36 |
  |
Een turkse lolbroek is weer bezig geweest, ik begrijp niet waarom iemand het leuk vindt maar is er misschien iemand die me kan helpen?
Wat zou de standaard inhoud van de index.html moeten zijn?
Met hartelijke dank. |
|
|
  |
 |
Delectable
Gevorderd

|
Posted:
Sun 30 Dec 2007 5:23 |
  |
Er wordt hier eigenlijk geen support gegeven aan 6.x, maargoed.
Ik neem aan dat je NukeSentinel al hebt geinstalleerd? Die kan je vinden op http://www.nukescripts.net
De standaard inhoud van index.html is leeg. Als je er nou helemaal niet uitkomt kijk dan even op mijn site onder tutorials of op de site van zeromechanic. Daar staan tutorials over het instaleren en instellen van NukeSentinel. Dat is nog even een werkje.
Succes,
[DM][Delectable |
 |
zeromechanic
Administrator

|
Posted:
Sun 30 Dec 2007 7:06 |
  |
| Delectable wrote: |
Er wordt hier eigenlijk geen support gegeven aan 6.x, maargoed.
[DM][Delectable |
6.x, mis ik iets?
Weer gehacked? En toch verder gaan met dezelfde versie?
is vragen om problemen.
Is je database nog intakt?
Maak daar dan een backup van.
Maak een backup van je site (of download alles via FTP naar een ap op je harde schijf)
Verwijder dan alles van je site, alles.
Installeer :
MINIMAAL phpnuke versie 7.6pl3.1
(begin nu niet over dat versie 8.1 er al is, lees forum)
NukeSentinel 2.5.14 (NIET lager gaan)
Upgrades voor het forum
OF
Installeer RavenNuke.
Als je dit opgezet hebt, kun je gaan kijken wat je uit je database nodig hebt.
Bijvoorbeeld je gebruikers.
Als je idd versie 6.x gebruikt, zul je dit waarschijnlijk met de hand moeten doen.
Dit ivm database wijzigingen, na ik dacht, 6.xx weet ff niet meer.
Nu kun je ook eventuele modules/themes/etc weer terug gaan zetten. |
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken |
|
   |
 |
tursiops
Beginner

|
Posted:
Sun 30 Dec 2007 20:29 |
  |
Ja begrijp je antwoord "Mis ik iets" inderdaad het heeft wel een reden en die is natuurlijk de aanpak om iets te migreren doe je niet op een vrijdagmiddag zo te zien...met als gevolg deze ellende natuurlijk. Er waren ook wat stromingen in de club gelederen om alles anders te gaan aanpakken en dat had dan een totaal nieuw ontwerp moeten worden, echter dat was weer afgeblazen dus ik ga nu wel over tot migratie. Waar ik wel mee zit is dat er vrij veel handmatig is aanpast in m'n huidige setup dus ik denk dat het waarschijnlijk beter is om gewoon 100% opnieuw te beginnen. Dus ik heb een leuk klusje hier.
Groeten en een prettige nuke-jaarwisseling (zonder nukes, bommen natuurlijk) en keep your fingers anders wordt het zo moeilijk typen he.
Les 1 als je gehac... bent, blijf rustig alhoewel het me behoorlijk stress gaf...frustratie is misschien het betere woord temeer ik er een kerstboodschap op wilde gaan zetten.
Gr J |
|
|
  |
 |
Ice_baby_Ice
Senior Support

|
Posted:
Sun 30 Dec 2007 22:02 |
  |
Dat iets missen is gebaseerd op de opmerking van Delectable dat 6.x niet ondersteund zou worden hier. Dat is dus niet goed. Alleen vanaf versie 7.7.
Je ziet het toch iets anders dan Zeromechanic bedoeld. Hij geeft heel goed aan wat je moet doen om in de toekomst verlost te zijn van hackers.
Nou nog een keer dan.
Les 1 is:
Zet Php-nuke 7.6 patch 3.1 op je server incl. de laatste versie van Nuke Sentinel op je site hebt staan en goed geconfigureerd.
Les 2 is:
Heb altijd een volledige zeer recente back up van je site incl. database.
Nu kan je (bijna) niks gebeuren.
Ben je voor altijd van die ellende af om gehackt te zijn. Als je ziet hoeveel IP adressen sentinel bij mij al heeft geblokt voor filters, scripts en admin hackers, dan moet je wel erg blind zijn geen beveiliging op je site te zetten.
Goede jaarwisseling. Ook voor alle anderen hier.
Groet
Wim |
_________________ Kijk ook eens op de site the-future-webdesign |
|
     |
 |
nedkelly
Elite Support

|
Posted:
Mon 31 Dec 2007 1:36 |
  |
Ok dan, ff goed gelezen.
Alleen dit forum gedeelte verraad dat de gebruiken 6.x zou kunnen gebruiken. Misschien in het verkeerde forum gepost?
Ondersteuning niet voor 6.x? Waar kan ik dat terug vinden.
Misschien heeft de topicposter nu wel de bedoeling om versie 7.6 te installeren, ik kan namelijk alleen maar lezen dat hij weer opnieuw begint.
Lol, niets persoonlijks.
Maar idd, aanrader (zoals Ice_baby_Ice aangeeft): installeer versie 7.6 met alle patches en nuke-sent. en maak regelmatig een back-up. |
|
|
  |
 |
zeromechanic
Administrator

|
Posted:
Mon 31 Dec 2007 5:46 |
  |
| nedkelly wrote: |
Ok dan, ff goed gelezen.
Alleen dit forum gedeelte verraad dat de gebruiken 6.x zou kunnen gebruiken. |
hehe lol, had ik niet eens op gelet.
maar goed dat we met meerdere zijn die iets lezen  |
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken |
|
   |
 |
|
|
| Donaties
| Adverteren
|
|
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
|
|