Ben net begonnen met het opzetten van een php-nuke site. Nu kreeg ik een mailtje dat versie 8.0 uit was. Na wat proberen met php-nuke versie 8.0 ben ik toch maar terug gegaan naar 7.9 (kreeg aantal error's en de templates werkten niet allemaal goed meer). Echter na het terugzetten van de backup (zowel files als db) krijg ik de volgende waarschuwingen.
[php:1:814d26b220]
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/accounts/CN20061176/website/includes/sql_layer.php on line 288
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/accounts/CN20061176/website/includes/sql_layer.php on line 237 [/php:1:814d26b220]
Regel 288 geeft na het toevoegen van het Print(mysql_error()) hetvolgende:
Unknown column 'uid' in 'field list'
en regel 237:
Table 'CN20061176_website.nuke_priv_msgs' doesn't exist
De eerste begrijp ik niet, de tweede wel maar weet niet waarom want de table bestaat inderdaad niet maar hij bestaat ook niet in een een standaard PHP-nuke install en kan ook niet ontdekken wat de table oproept.
Iemand een idee?
zeromechanic Administrator
Posted:
Thu 16 Aug 2007 5:32
Ja een ungesupporte versie
LEZEN
gesloten
blijft onbehandeld
_________________ Te Lezen: Forum Regels | Te Gebruiken
Donaties
Adverteren
Wilt u het forum steunen, dan kunt u nu eenvoudig doneren met PayPal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum