Zoals jullie weten ben ik de trotse eigenaar van DeltaMax.nl. Ik ben erg tevreden met mijn theme. Het was een vrij verouderd theme en heb er vrij veel tijd ingestoken om het goed werkend te krijgen.
Ik ben laatst het nieuwe theme van kenetix tegengekomen: xybernex. De kleurstelling zwart/grijs staat mij erg aan. Mijn website heeft vooral donker groen/grijs. Nu wil ik kijken of ik mijn huidige theme kan aanpassen naar zwart/zilver.
Maar nu komt de clue: is het die tijd waard. Met dit theme ben ik origineel en appart. Cybernex ziet er strak uit maar is meer gezien. Nu wil ik graag jullie mening weten:
Laat DeltaMax zoals hij nu iss
Zwart/grijs zal een stuk mooier staan als wat je nu hebt
Graag jullie mening door de poll (bovenin) in te vullen.
Alvast bedankt!
Posted:
Wed 08 Aug 2007 18:36
Ik persoonlijk houd meer van rustiger themes, xybernex ziet er onrustiger uit. Kleurstelling vind ik van beide themes wel goed.
Waar je altijd bij stil moet staan is:
1) voor wat is de site bedoeld, b.v. clan of zaak.
2) voor wie is de site bedoeld. Leeftijd b.v.
Ice_baby_Ice Senior Support
Posted:
Thu 09 Aug 2007 5:14
Zelf zou ik er idd zwart aan toe voegen. Staat nog wat strakker denk ik maar dat is mijn mening / smaak.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum